Skriv din beskrivning här!

♥Måndagar & tisdagar :question:

Joo det måste nog bli så att det är lägre uppdatering då :( Hinner verkligen inte! Först är det skola sen ska jag fara och rida ridekt efter. Men jag gör alltid några inlägg senare på kvällen ;)

Idag har jag varit hos Woody då och det gick väl bra!? Red lite i skogen i skritt bara. Skulle ta det lite lugnt för dom hade nyss varit där och kollat ryggarna:) ( Inget fel på dom men ändå. ) Sen for jag hem och det var ingen hemma jag blev typ rädd och det lät som det gick nån uppe. Jag typ ba: Tänk om dom ligger döda i soffan och mördaren bredvid!? Haha, jag är ju typ mentalt sjuk x)

Bildbrist :( ( Ja jag har en systemkamera nu men vädret då? )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback