Skriv din beskrivning här!

♥Min uppdatering är låg..

Och jag tycker det är boooring! Men jag ska försöka komma igång igen det blir väl sånna här sämre dagar för alla antar jag. Elr? ;)

Idag var det iaf skoljoggen på skolan och vi skulle springa minst 3 varv runt hörnsjön för att få G :O Det tyckte jag var jätte mkt men sen fick jag höra att det var 8 varv för MVG! Jag tappa nästa hakan haha :P Aldrig att jag skulle orka jogga så mkt men jag vill ju ha bra betyg. Men jag är faktiskt stolt över mig själv som orkade jogga 5 varv på 1 timme! Jag tyckte det var bra ^^
Tur också att det inte var igår för då hade vi fått lov att ha vanlig idrott idag också haha!

Gick hem till pappa och bytte om ;) ( alva var också med )

Men nu är det helg och man får sova ut :D


hahahah fin bild x)

2010-09-18 · 09:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback