Skriv din beskrivning här!

♥Red med Rebecka!

Gonatt ;)

Haha. ne nu ska jag börja blogga på riktigt igen :D

Idag var det skola. Den var säl som vanligt inget spec faktiskt. Efter skolan for jag till stan med Rebecka och där träffa vi Lena som gick med oss :) Hittade inget. Det är drygt nu när jag har många presentkort då hittar man inget alls.

Åt hos Rebecka och sen for vi till hennes hästar och red! NEJ! Jag har glömt bort namnet på varmblodet "suck". Jag tror det var Conrad. Men shettlandsponnyn som jag red heter iaf Rondo! Han var jätte rolig att rida. Kommer följa med fler gånger för att få Rondo i form han är en liten köttbulle just nu :P Han fick kraft innan vi red av Rebeckas mamma och då var han jätte tjurig att få in från hagen!

Men nu ska jag inte skriva nå mer! Gonatt.



sv; nejdå haha :)

2010-09-08 · 17:08:11

sv: vart på praktik :)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

2010-09-08 · 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback