Skriv din beskrivning här!

♥Säg en anledning!

Imorrn har vi skolfoto och jag längtar inte! Gillar verkligen inte skolfotot, jag ser så konstig ut helt..WHÄÄK! Okej största problemet är faktiskt kläderna. Min klass bestämde tydligen på klassrådet när jag inte var med.. Att alla skulle vara hel svart. Jag har seriöst ingen svart tröjja ;( Elr jag har ju svarta linnen men jag vill inte stå i linna på skolfotot elr sitta som jag brukar göra :( Och jag kan inte skita i det heller för då kommer alla bli sur på mig!

Aja skit samma :P

Skit vad jag saknar sommaren :(


saknar oxå sommaren :(

2010-09-15 · 09:59:34

FINAAAAAL!!

äntligen har vi kommit till finalen i vickans blogg!

Gå in och titta om du nominerats till final ;) <3



ps. om du inte gått vidare, FÖRSÖK NÄSTA VECKA FÖR DET VAR SÅ STOR KONKURANS DENNA GÅNGEN!!!!!

2010-09-15 · 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback