Skriv din beskrivning här!

♥Skrev inte igår..

Orkade inte var så himla trött och hade ont i huvve och allting :( Men idag känner jag mig iaf liite bättre!
Det var ju iaf första konfan igår. Det var verkligen jätte kul :D Typ bästa gruppen! Och bästa ledarna. Vi gjorde typ lekar pysslade och fikade ;) Sen hade vi typ en mini gudstjänst.

Idag var det ju skola också. Hade igentligen sovmorgon men fick fara dit tidigare för att det var ett grupparbete som inte var riktigt färdigt :bigeyes: Men det gick väl bra ändå. Sen hade vi musik och jag, Victoria och Stella skrev en egen låt ;) Och den äger ut alla låtar i hela världen MOHHAHAHA ;) Ne nu ska jag typ äta så hörs :)

Bild från skoljoggen ^^


Det är bara bra :) hänt idag då?

2010-09-23 · 19:34:14

(sv) jaha, okej!



Kuk bild :9



Kramar :D

2010-09-24 · 16:13:47

hahah söta :D

2010-09-29 · 11:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback