Skriv din beskrivning här!

Bloood!

Kom just hem från en puckad kväll med Victoria, Jasmin och Lina! Haha, när jag skulle cykla dit så skulle jag bromsa med ena handen och trycka på gröngubbeknappen med den andra så jag flög ju fram! Ni kan ju tänka er hur dom i bilarna skrattade x) Efter ett tag märkte jag att jag hade två blodfläckar på knät utav ett sår som knappt fanns :O Det var jätte gult iaf!

Dagens: "Victoria, vad skulle du säga om vi sprang jättesnabbt här och så sprang jag in i betongväggen som sticker ut här?" sa Lina. Hahhah fyfan va kul det var!

UPPDATERING: Man kan ju undra vrf jag skrev att "Det var jätte gult iaf!"..?



HAHAHAHHAA



vacker bild :D

2011-04-22 · 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback