Skriv din beskrivning här!

Dag 1 - 15 fakta om dig själv + en bild

I start med en gammal arne weise bild dåraaae, hahah..



• Jag heter Lina Malin Margareta (vet inte hur det stavas..) Berglund Noréus
• Jag är 14 år men blir 15 den 22 augusti!
• Jag har en mamma, pappa, 6 st syskon och 2 låtsas föräldrar.
• Mina föräldrar är skilda -.-
• Bara för att min pappa är tillsammans med en tysk så är inte jag en ;)
• Jag har världens mest dunderbaraste vänner ♥
• Jag älskar att sjunga, dansa och spela teater.
• Jag har ingen fritid längre så då tycker mina päron att jag aldrig är hemma..
• Jag sjunger i ett awesome band som inte har något namn (y)
• Jag är bäst på att slösa pengar
• Jag har väldigt bra självförtroende
• Vi har en underbar hund Wilma, en sköldpadda, 2 råttor och massa fiskar
• Jag lägntar som fan till sommaren!!!!!
• Jag äääääääääääälskar att shoppa (a)
• Och jag älskar dig ♥


älskar dig med!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33333333

2011-04-13 · 14:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback