Skriv din beskrivning här!

Första cykelturen iår..

.. kommer snart att infalla ;) Ska till pappa idag och såklart så har både Mamma och Magnus druckit vin så jag måste cykla dit med packningen.. Lär inte ta allt då men det mesta iaf! Om jag orkar. Vilket jag inte lär göra o.o Kanske lägger ut bilder på bikinisarna (stavning?) sen när jag kommer till Pappa om datorn är ledig och om det går att ladda in bilderna :P
Nu ska jag bara packa ihop sen far jag tro jag ;)


Bild från friluftsdagen i skulebacken på finaste ungarna!



vill du bli veckans blogg?

http://oohme.blogg.se/2011/april/veckans-blogg.html#comment



om du inte vill, så ursäktar jag & säger att du har en fin blogg !

2011-04-08 · 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback