Skriv din beskrivning här!

Heeeeeeeeeej..

Igår blev det ju typ lyckat :D Vi hade överrskningsfest för Jessica och hon hade typ inte fattat att vi skulle ha det heller så! Vi gick/cykla in till stan typ klockan 3 och klockan 6 så spela vi laserspel på Area 1! Ända dåliga med det var att båda gånerna jag spela så förlora jag :'( Andrea säger jag vann båda gångerna.. Hon är en bitch! Sen såg jag, viktor, Andrea, Viktor och Alva film The social network. Sen sovde viktor och Andrea hos mig :D Nu baka vi scones hejdå.


Ruuut



ba surprise :)

2011-04-10 · 19:58:14

haha , nää , om du tkr de, vill du att jag ka göra en header till dej ? hehhe (:

2011-04-10 · 20:01:40

aha haah . (:

2011-04-10 · 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback