Skriv din beskrivning här!

Just for a moment I thought it wood be true..

Helluuu! Kom just hem från kussen min :D Hennes mamma fyllde år idag så vi var där och gratta henne! Himla gott fika hade dom också!!! Kul kul :) Var på stan och bara kollade lite innan också hittade inget kul så det blev ingen shopping för maj idaog. Har haft så himla ont i halsen idag D: Hade inga halstabletter heller så jag tänkte gå till skolsyster och fråga så Clara followed me ;) (Fin svenska btw licksom) Som vanligt var hon upptagen så vi väntade ett tag och då fick Clara för sig att råka spruta med bransläckaren på sig själv HAHAHAHAH! Hon stank sen kan jag säga xo Haha, det gjorde min dag helt seriöst!

Dagens lärdom: Man ska inte säga bög till Felix för då måste man gå långt i onödan..


Känner att jag kommer med nya bilder (y)



läser din blogg! :D



<33

2011-04-23 · 00:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback