Skriv din beskrivning här!

Långisfjångissss

Idag är det långfredag som alla redan vet så vet inte vrf jag säger det.. Iaf så målade vi påskägg imorse (y) Mitt blev ju verkligen vackert (not). Sen efter frukosten så for vi med motorcyklarna till höga kustenbron och fikade där när vi hade kommit fram. Solen bara shteeeekte när man satt där och åt glass :D Tog typ en timme dit och en timme hem fast jag satt och lyssna på musik i hörlurar :) Annars har jag typ bara läst Linas kvällsbok haha jag har blivit nörd i den igen! Men den är förjävligt bra :O Läs den! (om ni inter redan gjort det). Nu ska jag gå och ta på mig nå sommrigt och fortsätta läsa ute på studsmattan!

Kommer bilder från höga kusten sen :)


Kul att åka motorcykel! :D

2011-04-22 · 18:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback