Skriv din beskrivning här!

Lööördagg

Hehe.. Vaknade vid typ 10 över 10 imorse eller Mamma väckte mig rättare sagt :P Efter frukosten så fick jag och Ida leta påskägg som vi egentligen skulle ha gjort igår men då sa inte Mamma nånting haha! Men jag hittade if min före Ida *stolt* Asså hon har inte hittat sitt än!! Kl. 6 ikväll så drar jag till Anna Clara Isabell Eriksson Lindholm Lillefotpot Glassrumpapumpa Klängapapapa Hahah jag tror det är så ;) Jag, Stina och Clara som kom på namnet till hon på typ dagis? HAHA.. Stina, Anna, Alva, Challi, Rebecka och Emelie ska också dit sen sleepar vi över där :D Vi ska fira Clara om ni undra! Nu ska jag och Mamma riva min garderob! Hahahha omg kom och tänka på en sak. Hejdå :)



Kul med äpplen (y)



det var kuuuuuuuuuuuul jue :D

2011-04-24 · 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback