Skriv din beskrivning här!

Storytelling :thumbup:

Glömde inte att ta med börsen till skolan idag så jag och Alexandra tog bussen direkt in till stan efter att mitt band som inte har nåt namn hade repat igenom låten några gånger! Vi gick på stan och chillade som varje tisdag ;) Kollade lite på kläder och jag hittade ett bar über schnugga shorts och en lika über schnugg tröja som var nån sorts rosa i spets tror jag! Jävligt snyggt till sommarn skulle det vara iaf :O Får väl se om jag köper det sen kanske :)
Sen på teatern fick vi lära oss att göra storytelling och det var jätte kul men jag orkar inte förklara vad det är för nu ska jag se film μ <--- bara för att den betyder mu





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback