Skriv din beskrivning här!

Tandläkaren D:

Fick ingen sovmorgon imorse för jag skulle vara hos tandläkarn halv 8.. Och det var inte precis kul heller! Det var första gången det inte gick bra där. Vet ni vad!? Jag har 3, 3 stora jävla hål i mina tänder ;( Okej jag vet inte om som är stora men ändå! Sen fick jag nån bananlack som skulle smaka banan men det gjorde den då fan inte :O Skolan var ganska chill idag förutom att jag inte vet var min novell är!!!! Ärligt jag dör..
Ikväll blir det iaf poolparty hos Jasmin med Jessica, Andrea, Victoria, Rickard och Viktor, haha! Nemen det blir chilledill :D Nu ska jag skriva läslogg så att det är klart :)



JAG HAAAAAAATAR BANANLACK! :'O

2011-04-28 · 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback