Skriv din beskrivning här!

18 Augusti

Dagens datum you know ;) Och vet ni vad!? Jag fyller år om 4 dagar! Fetans najs asså :D
Iaf så har jag varit hos Marre idag. Han gick in från hagen utan problem men då stannade han massa när jag red ist.. Iaf så for jag bort mot typ gene fornby och travade och galopperade lite.
När jag var klar så satte jag mig i hagen och medans jag väntade på skjutsen. Där ble jag sittandes i en hel timme!! Asså jaa xo Och på den tiden så han Johan äta lite på min fot, Björn bli vettskrämd för att jag rörde mig och Tornetta knocka mig i huvve! Trevligt trevligt :)


sv: OJ!!! du har rätt, det gjorde jag :o PIIIINNNSAAAAMMMMMTTT :S

2011-08-18 · 17:02:25

Allt bra idag? :)

2011-08-18 · 17:44:31

Grattis i förskott!

De är lite underliga de där djuren.. :)

2011-08-18 · 18:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback