Skriv din beskrivning här!

Burödagen

Japp det är idag det. Inte för att nån vet vad det är men.. Orkar inte förklara heller (a)
Jag och Bella hade fett kul igår också! Fast jag har fett ont i nacken nu för vi headbanga nästan hela tin haha!! Fråga oss inte vrf x)
Vid 9 så for jag iaf och red Busis igen. Det gick bra det. Det blir bättre för varje gång så det är kul :D
Kom hem vid typ 11 och vet ni vem som smsa mig då? :o Rebecka crazy Wiklund skrev att hon skulle byta fucking ridgrupp!!! Vet ni hur mycket damp jag fick eller? Alla våra damputeritter och ja ALLT är ju slut! Fan Rebecka :'(
Innan vi såg Harry Potter och ja! Båda är fulla haha ;)


hahah de tog mig flera dagar att äta upp den där burken :s

2011-08-06 · 14:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback