Skriv din beskrivning här!

Bus Johan

Sitter och kollar på film på tvn. Härmed förklarar jag er Chuck och Larry. Just nu är det reklam men filmen är iaf sjuk haha! Har sett den förut men jag blir verkligen inte less! Har varit och ridit Busen ikväll. Tränade mest på att forma honom. Det gick väldigt bra mot slutet. Han sökte med huvudet neråt och sånt. Så jag är nöjd iaf!
Måste kliva upp kl 6 imorrn och fara in till stan så kan jag rida imorgon kväll. Lite drygt men jag går och lägger mig när jag kommer till Mamma haha (y) Så om nån har lust att joina mig över dan så kör hårt :D
Nu ska börjar filmen satt!


vart står bus johan nånstans? :) vem rår om han? :P

2011-08-15 · 21:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback