Skriv din beskrivning här!

Entschuldigung

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Men äre bra väder så äre :)
Imorse så for jag iaf in till stan med Pappa och Elisabeth. Handlade och for till Rusta som dom kallar "billige laden" haha! Lite kul tyckte jag.
När jag kom ut hit så har jag bar legat och stekt i solen med min bok! Så himla skönt så att jag sprängs! Det här vädret hoppas jag också på om 10 dagar :D (Bortsett från blåsten). Cool som jag är så hoppade jag även i vattnet! Fast det var inte så kallt som jag förberett mig på ;)
Höres latero!
Den här filuren är saknad men hon ligger även och steker i Frankrike den jäveln..


alvaaaaa, har inte sett ungen på as länge :( <3

2011-08-12 · 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback