Skriv din beskrivning här!

Haha.

Lite efter men jag hade helt glömt bort.. Har ju bara skrivit om Liseberg so far!
Iaf så var vi på Universeum dan efter. Det är ungefär som Tom Tits eller Teknikhus om ni varit där. Eller så kan man säga att det är ett stort hus/museum med massa olika experiment och djur av olika slag! Iaf.. Jag och Andrea på ett sånt ställe? Haha inte bra!
Vi sprang omkring där i dom olika avdelningarna och kollade lika exalterat som dom som var typ 5? Vi såg en låtsas häst som man fick styra och rida och så såg man på en skärm vart man red haha. Och ja vi ville rida den! Men såå pinsamma är vi kanske inte riktigt ;) Det var iaf mycket kul där.

Efteråt så gick jag och Andrea omkrng på stan och shoppade loss medans Mamma och Mange gick tillbaka till husbilen! Det blev mycket köpt kan jag ju säga ;)
Vid 8:a tiden så gick vi och mötte Niklas vid det stora parisehjulet som vi sedan umgicks med resten av kvällen. Kul kul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback