Skriv din beskrivning här!

Hemska negerjävel

Okej asså jag är verkligen inte rasistisk eller nåt bara satt ni vet!
Jag ser bara på en film på 6:an och jag hatar verkligen huvudpersonen där! Usch.. Vet inte vad filmen heter men jag gillar den inte iaf. Har sett den förut så vet inte vrf jag ser den egentligen (a)
Tänkte snart gå och lägga mig. Vet ni vad mer som är hemskt!? Jag har läst ut New Moon!!! RÄDDA MIG JESSICA :O
Haha drar till Marre imorgonbitti igen.
Dom vinkade till oss *stolt* Och jag förklarade vägen till båten till några turister än fast jag inte visste vart den var :D


I GONNA SAVE UUUU!!!!

nejmen vi fåååår umgås snart så du kan låna tredje boken (tro de är den höhö) :D:D:D:D

2011-08-19 · 11:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback