Skriv din beskrivning här!

I made it

Asåå jag klara teoriprovet!! Fett glad jag blev asså :D :D :D Haha va ute och körde lite när jag kom hem. Hälsade även på Emelie där jag fick lite fika (a) Tack för de!
Nu sitt brorsan här och fika och sådant. Kul Kul! Ikväll så far jag och Ida och kollar på bio! Vet inte riktigt vilken men jag går ju gratis satt ;) Fick det som present av Ida!
Annars så fick jag moppen, pengar, presentkort, en boom filt, dataplatta och en mus. Fin fint tycker jag! Nu måste jag bara fixa färdigt mitt rum också ;) Höres!


Åh va kul att du klarade det! :D

SV; Det sög, du missade endå inget heh!

2011-08-22 · 22:02:22

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-08-22 · 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback