Skriv din beskrivning här!

Lite olika

Hej. Imorgon börjar skolan som sagt! fattar inte vrf vi ska dit eftersom vi börjar 12 och slutar 1 ba jahaa? Men men.
Tog moppen till Alva och sen for vi till stan och träffade Stella där vid kl 4. Köpte lite saker på Cubus eftersom det var massa red :D (Kan visa det imorrn tillsammans med presenterna som Vicky tyckte jag skulle göra ;))
Efter vi vart på stan så drog vi till Tarrebarre och Bellapella! Jag red Tarras och och Alva red Bella (ofc..). Red ner till svedjeplan och jag tränade honom på att han ska lyssna på hjälperna bättre. Det gick bra tyck jag!
Nu: True Talent
Sen: Sooovva


hah vi börjar halv 12 sen är det lunch kvart i...

SV; A bra :D

2011-08-24 · 09:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback