Skriv din beskrivning här!

On tha Burön

Världens bästa kväll med tjejorna igår! Super trevligt haha ;) Sovde hos Fanny också så det var kul. Gjorde inte så mkt idag när vi klivit upp. Snacka mest om allt och inget. Sen vid typ 2? Så for jag, Alva och Victoria oc badade i hamptjärn! Det var asvarmt och supernajs :D Efter det skulle jag följa Alva till Tarras och sen fara till stan och käka för det skulle ju bara ta en timme. Men det tog 3 timmar.. Så jag kom hem typ 8 och då hade jag en halvtimme på mig att packa till stugan. Åt middag kl 10 liksom ba yes!!!!!!!!!
Nu är jag trött och less på allting nästan utan anledning och fan fan fan!!!! Jag glömde min söndriga bikini hemma.. *suck*
Billy (Pappas tjejs dotters man) har iaf kommit nu från tyskland. Resten kommer nästa måndag. Godnatt!!

Sitter btw vid "min" gammla dator och får damp för att ingen räddade mina bilder som jag hade på den. Fuck off, fuck you, fuck LIFE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback