Skriv din beskrivning här!

Perfekto life!

Tjenare!
Sitter här och steke i solen next to the sea! Med en Toblerone i ena handen och Eclipse i den handra! Kan livet bli bättre? :D
For ju som sagt till Marre. Men jag tog stigen mot Svedje en bit och sen tillbaka då jag antog att det var mycket folk vid Hamptjärn i detta underbara väder! Efteråt så skjutsade Pappa mig till Jessica där hon räddade min tristess med the lovely book ♥ Tack för att jag ens får låna dom!
Nu har jag nyss duschat men får ändå lust att bada.. Men ne inte nu ;)
Vi gillar att det blir spegelvänt (y)


simma över till mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2011-08-19 · 17:19:06

Vsgvsg :) ba jag få tbx böckerna sen äre ju lugnt :P

2011-08-19 · 17:56:14

SV; haha nej, bytte tröja på kvällen ;)

2011-08-19 · 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback