Skriv din beskrivning här!

Ringaren i notre dame och jag!

Det började med att Andrea inte ville förstöra sina skor så hon tog av sig dom och gick i vattenströmmarna. Mina skor var redan genomblöta så jag gjorde samma sak och tog efter en stund också av mig skorna. Vi knöt fast dom på min cykel som Alexandra fick styra. Förlåt :( Jag och Andrea sprang omkring och hoppade i varenda vattenpöl vi kunde hitta, sjöng och vinkade till alla bilar som tyckte vi var ascoooola såklart! På platån var det en enda stor vattenpöl som vi rullade oss i och skvätte på varandra medan Alexandra satt i busskuren hahaha!
Vi höll på så hela vägen hem till mig! Gick in på konsum med våra blöta kläder och sockar. Så såg ni fotspår där igår så var det vi :)
Men vad kan man förvännta sig av dom är fulingarna?


Följa varan via bloglovin ? :D

2011-08-17 · 18:06:13

HAHAHAhhaha seriöst va ful bild

2011-08-17 · 23:01:12

HAHAHAHAH nej vad gullig bild :D

2011-08-18 · 19:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback