Skriv din beskrivning här!

Barndomen.. vart tog den vägen liksom?

Asså då tänker jag inte såhär ba "jomen hej jag är 15 år jag vill leka med barbie och dockor wiiie!!" Ne inte riktigt så vare va?
Såhär är det att barnen nu för tiden dom blir liksom inpräntad i hjärnan av sina egna föräldrar och fröknar och såna "vuxna" och "mogna" människor du är flicka, du är pojke var som alla andra.
Tjejer går typ spacklade med smink i 3:an! Jag tycker jag började sminka mig tidigt.. Varför började jag sminka mig i 7:an för? Vad var meningen med det egentligen?
Sen går dom omkring ba "hej jag har slutade leka i typ 1:an". (Så nu har jag inget liv, betyder det egentligen). Vad händer licksom? Asså jag lekte med barbie och sånt i 6:an! Hallå du lever livet en gång, en enda gång!
Så vad händer med världen egentligen? Och vad är det med att tjejer ska vara så fina och perfekta medans killarna kan vara nästan hur dom vill?


<3

2011-12-08 · 13:02:33

AGREEE!

2011-12-08 · 13:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback