Skriv din beskrivning här!

It's hurting and you're closing your eyes

Kollar runt på alla andras bloggar och blir sur på mig själv för att jag aldrig uppdaterar.. Känner mig fett boring!
Iaf så ska jag försöka börja blogga igen knäppa lite mer bilder och sådant.

Idag så har jag och Ida ridit bushästarna! Vi ställde ut ett hinder på lägdan och Mange kom och fotade. Bus Johan bockade och höll på hela tiden och hoppade Marulk och Ida över hindret så hoppade BJ samtidigt en bit ifrån. Haha mysig dag!
Slingade håret idag också eller slingat blev det ju inte riktigt.. Blev mer bara ljust. Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om det. Varken bra eller dåligt men man kanske vänjer sig ;)
Godnatt!
jooorm :(


jormis <3

2012-01-02 · 01:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback