Skriv din beskrivning här!

Skola, skola och ännu mer skola..

Den här dagen har ju inte varit den bästa.. Vaknade ett antal gånger inatt och imorse hade jag typ migrän!
(Tummen upp alla bara studsar av glädje! Lina är inte på skolan yeeey! Men mig slipper ni inte..)
For till skolan vid typ lunch då huvudvärken gått ner en aning. På skolan blev det ju dock lite knepigt.. Blev helt svart, såg ingenting, kunde inte gå.. Sånt gillar vi när det händer typ mitt i korridoren! Tur att man har Andrea's min sen när man kan se igen iaf ;)
Efter skolan blev det teater. Alla måste komma och kolla på den när vi är klar btw! Dör x')
När jag kom hem blev det läxaaa! Har gjort typ hälften men det är ju typ 3 ton kvar så inga kompisar imorgon heller..

Känner att min blogg blivit värsta deppig på sistone.. Hon ba och han ba och alla ba dog typ.



SV; Och jag älskar dig! ♥

2011-12-06 · 21:39:22

Till och börja med vill jag säga att det var trist att du inte kom till KU igår! Tänkte ju lämna tillbaka sovsäck och de, (TACK SÅ HIMLA MYCKET FÖR LÅNET!). Men vi lär nog ses under jullovet om det finns tid.

Sedan vill jag säga att det gör absolut ingenting att bloggen blir lite depp ibland, det är bra om man vill få ut deppiga saker och ibland så behövs det ju!



sv; Ja asså. Hade jag åkt så hade min dröm gått i uppfyllelse. Och hade jag åkt hade jag peppat dom att fortsätta genom att visa tuttarna och säga "tänk vad många tuttar ni kommer gå miste om nu. Jag menar, tänk ifall alla brudar i publiken skulle få för sig att visa dom 24/7, det vill ni väl inte gå miste om?" Nej. Skämt åsido. Hela mitt liv skulle kännas så sjukt mycket bättre om jag hade åkt. Men när föräldrar sätter stopp och ekonomin inte var på min sida, då fanns det inte så mycket att göra åt. Även fast jag är 18 och att jag har ett sparkonto där det finns tillräckligt.

Kan lova att jag är sjukt depp över att slutet är nära. Sista konsterten imorgon. WIIE...

2011-12-06 · 22:00:43

Du är snyyggg!

2011-12-07 · 10:44:06

heheehe ♥

2011-12-07 · 14:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback