Skriv din beskrivning här!

Alla ♥ dag .....

Alla hjärtans dag idag då! Roligt :D fast nee.. Gillar inte den och fråga mig inte vrf tack! ogilla dagen men gilla dagen! Kan man säga så? Nu gör jag det iaf :) När jag vaknade orkade jag inte gå till skolan funderade på att stanna hemma men jag klev upp och duschade och då mådde jag bättre kunde dock inte äta någon frukost. Buhuu ;( Det var nåt spec med den här dan allt kändes så skönt lite folk på skolan elr nåt? Ingen som ville till blå? Ne jag vet inte :O Tyck iaf Rickard kan ta och bli frisk! Det märks när du är borta ska jag säg. Men nu ska jag ta och ha en bra alla hjärtans dag = sörja att jag inte har nån kille :D Alla singlar får vara med ;) haha sjukt..


kom hit så sörj vi lina hahahahahhhahahh x)

2011-02-14 · 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback