Skriv din beskrivning här!

Awsometown!

Gick hem till mig efter skolan med Alexandra och Alva gick hem till sig. Vi skulle ta bussen 25 över men Alva sa att hon inte skulle hinna så då tog vi den inte. Men Alva tog den iaf och vi fick inte tag på hon och hon hade ingen mobil! *Suck* Men vi fick iaf skjuts av Magnus in och hittade sedan Alva inne på subway :thumbup: Vi gick omkring och kollade lite på stan sedan. Jag och Alva hittade två as snygga klänningar på H&M på REAn som vi inte köpte hahah! Men jag tror inte jag skulle använt den så mkt så :P Teaterläraren var sen sjuk också xo Men då gick jag och Alva tillbaka till H&M och köpte ett par chinoos till mig ;) Haha skulle köpa fejk töjning också men det var slut Alexandra får smsa när det finns :D

Fin jag är. Ser ut som jag har glugg :O




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback