Skriv din beskrivning här!

Bra uppdatering...fast nee!

Tjena mitt bena!
Har nyss duschat (y) Har inte gjort så mkt dom senaste dagarna så jag orkar inte berätta om dom! Men idag så har jag typ inte gjort nåt.. Duschat som jag sa. Nu tror jag att jag ska leta upp några andra kläder och blåsa håret! Ca kl 6 så kommer Jessica och Viktor! Det blir chill :D Får väl se vad vi hittar på för kul (a)

Jessicas vackra *host* äckliga hand :O



vi är komma chilla stenhårt.......... :D



men oj vilken snygg hand, as snygg.

jag har fobi för osthyvlar nu. om du ville veta

2011-02-26 · 15:29:11

Men äckel

2011-02-26 · 18:10:49

Vad har hon gjort på handen? :O

2011-03-02 · 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback