Skriv din beskrivning här!

Gullbarn!

Har inte varit inne på datorn på 2 dagar :O Faktickt lite stolt :$ Men det har ändå kännts tomt elr nåt sånt Haha. Fick världens gulligaste kommentar av bästaste Clara Eriksson! Haha älskar dig gumman :') I torsdags gjorde jag inte spec mkt jag for på träning (själv) efter det drog jag och mamma och köpte en snowboard till mig :O Kanske inte världens snyggaste men vem bryr sig licksom? Jag har en snowboard och jag är överlycklig och ska testa den imorrn tro jag ;) Efter det flyttade jag hit till pappa.
Igår sovde Victoria och Rickard över här! Vi kollade på film och hade det allmänt chill :) Hände väl lite konstiga saker men det göre i konstigt sällskap :D Haha nämen jag älskar er båda två!
Idag så drog jag och Alva till stan vid halv 2 och kollade på kläder m.m. Nu är hon och äter på Mamma Mia! Jag lagar korv och makaroner.. Haha dom hämtar upp mig här när dom ätit och då ska Alva hjälpa mig att plugga till provet sen ska vi mysa och se film byyyyeeee :D

repris bild på babe!


så vacker bild! :ppPpPppPpPp

2011-02-13 · 00:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback