Skriv din beskrivning här!

Happy, happy, happy!

Detta är min gladaste dag på länge! Vet inte vrf igentligen.. Jag är bara glad! För er som undra så börjar mitt liv att komma tillbaka! Har världens bästa vänner och är bara allmänt lycklig :) Nu när jag tänker på att jag ska skriva om min dag så ja jag kommer inte ihåg skolan förutom rasterna :O Läskigt...! Aja tog bussen ner till konfan efter skolan med Alva vi kom bara 3 minuter försent *stolt* Sen när jag kom hem så gjorde jag hemlisar och lyssna på musik medans. Btw jag har fått en mössa idag :D Nu behöver jag inte köpa en ;) Haha. Nu ska jag kolla om det är nå plugg som behövs göras.. Hejdå :)


hej hej :)

va bra att du känner som du känner, att vara gjad ska alla vara och va tur att du hitta tillbaka ditt liv(Y)



löve you :]<33

2011-02-09 · 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback