Skriv din beskrivning här!

Lämna oss inte!

Har just ätit middag och håller just nu på att packa! För imorrn blir det att fara upp till saxnäs med min konfa grupp och en av domsjö grupperna! Det kommer bli as najs :D Jag tar med mig snowboarden som många andra och vi ska ba äga sönder backen licksom ;) Vi kommer sova 2 och 2 i varje rum. I rummen så kommer det finnas en minikyl, badrum med toa och dusch :D Fett chill med eget badrum! Imorrn på skolan blir det till att säga hejdå till Eric ;( Helt seriöst jag vill att du ska vara kvar! Man kunde typ snacka med dig om allt och du var bara allmänt schysst! Kommer sakna dig pisss mycket :( Men nu ska jag fortsätta packa sen blir det plugga HK.. Wihoooo :thumbup:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback