Skriv din beskrivning här!

Renhjärta?

Har just ätit och ska kolla på film nu tro jag. Vet inte vad jag åt tror det var renhjärta :O Gu jag får sån här spy känsla.. Men om jag ska tala sanning så slänge jag faktiskt det mesta schh säg inget (a) Förlåt Pappa :( Iaf så tycker jag att det är bra att min mobil inte går att ladda :thumbup: Fast nee.. Och jag har klippt gräsmattan för den här skiten :S Helt seriöst den går sönder hela tin och jag gör ju inte ens nåt med den! Pist off. Nu ska jag gå och dricka proviva så jag får bort smaken i munnen. Tack gode gud om det går!

Neej.. neej inte olik mig neeej :[ <------arab gubbe


klippt gräsmattan? :o waaaat??? haha

2011-02-14 · 19:17:32

jaha nu fatta ja :D

2011-02-14 · 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback