Skriv din beskrivning här!

Va hos Victoria.

Förlåt för att jag inte skrev nåt igår men jag sovde hos Victoria babbbeeeeee så jag skyller på de ;) Vi hade as kul enligt mig! Jessica följde med också efter stan så vi laga pannkaka och såg på film (y) chiiilll :D Jag var ju på stan igår med Fanny, Jessica och Victoria! Det var najs vi gick och kollade på kläder m.m. Hittade dock inget :( Men jag köpte iaf en ögonbrynspenna, pennvässare och en as najs ring! Fuck nu glömde jag få den.. Aja mitt i allting hehe! Skit samma :) Nu ska jag fortsätta kolla på förra gångens fångarna på fortet. Byeeee babbeeeeee!
jag känner mig oseriös idag..
Ska till skule med snyggingen på bilden imorrn!


SV: Hah, en halvtimme innan ;)

2011-01-08 · 23:34:25

hahahah vi hade cp kul :D

2011-01-09 · 17:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback