Skriv din beskrivning här!

Welcome to the city of dövik!

Tjo bre! Vaknade för ett tag sen och har klätt på mig och sånt. Tänkte dra till stan med Victoria Jessica och Fanny typ nu! Roligt roligt :) Vet inte riktigt än hur jag ska komma in har typ tre alternativ :P Jag såg Twilight Eclipse igår btw! Jag blir jävligt pist off om jag säger så :O Bella ska ju vara ihop med jacob daaaaaaaaah! hahahhahah nemen jag tycker det iaf hatar Edward/Robert Pattinsson.. Aja skit samma! Nu kommer snart min skjuts (y) Bajs Bajs :)

I know I'm not perfect but name one person that is.


Jacob in my heart!(L)

Edward in hell (N)

2011-01-07 · 14:46:04

Jaacob är så mkt snyggaree! :o<3

2011-01-08 · 16:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback