Skriv din beskrivning här!

Ba å vänja sig..

Uppdateringen suger kan jag ju berätta för er som inte märkt det. Men jag har haft fullt upp med att umgås med Clara i 3 dagar och 2 nätter! Vi har haft det riktigt awesome iaf :D Så om ni vill veta lite kort (ser ju inte kort ut men det är det) vad vi gjort så down there ↓

Fredag: Clara och Maja kom ut hit vid typ 5 tiden kanske? Iaf så när dom kom hit så åt vi middag och fixade i gäststugan där vi skulle sov och i mitt rum där Ida och Maja skulle sova! Efter middan badade jag och Clara (1gång). Sen spelade alla fyra kort en stund och sedan gick vi ner och bastade/badade (2gånger). När jag och Clara bastat färdigt nån gång mitt i natten så gick vi och kollade på film. Vi såg Salt! Och mitt tips är att inte se den för den sög :o Hade typ ingen handling eller nåt. Men det är vad jag tycker det.
Lördag: Vaknade klockan 12, åt frukost, tittade på tv, letade efter Pappa, tittade lite mer på tv och till slut hittade vi Pappa (y) Haha. Då plockade vi fram vattenskidorna m.m. för att ja vad tror ni? Åka såklart :D Det var fett med kul asså! Ramlade några gånger också ba yeah (y) Kanske kommer lite bilder från det sen också om ni har tur ;)
Efter det så bastade och badade vi i typ 2 timmar (3gånger). När vi kom upp så var Maja och Ida borta. Dom hade farit till land. Då bestämde vi oss för att fota litegranna. Bilderna blev inte spec bra men vissa blev väl det!
När Ida kom tillbaka så bakade vi och medans kakan var i ugnen så badade vi igen (4 gånger)!
Söndag: Klev upp typ halv tolv, gick ner till bryggan och solade och badade (5 gånger). Sen kom vi på att vi kunde fara med fyrhjulingen till hällorna så då drog vi dit. Där vi vadå? Jo badade! 3 gånger (alltså 7 gånger). Solade lite till for tillbaka hit och bara softade lite innan hon drog hem. Har aldrig badat så mycket och länge sen jätte många år sen!
Jo ingen orkade ju läsa det där men jag tänker inte radera allt nu för då skrev jag allt förgäves..! Heh.
Ja hon är finast :D
Datorn fattar inte styckeindelning...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback