Skriv din beskrivning här!

Gästbloggning by Ëster.

Lina frågade om jag kunde gästblogga här i hennes blogg eftersom hon är bortrest. Självklart ställer man ju upp! Dock vet jag ju inte riktigt vad jag ska skriva.. Vad skriver man när man gästbloggar egentligen? :O
Jag heter iallfall Ester, snaart 15 år! Öhm jag och Lina rider i samma ridgrupp om ni inte visste det :D Hon är lite små galen den tjejen, men riktigt duktig på att rida! Hon rider Granit väldigt bra tycker jag och även många andra ponnier!
Är sjuukt avundsjuk på henne att hon ska till Liseberg, helt galet :( Vill också dit, åka massa karuseller och spy tills jag vet inte vad. Hhaha?
Hoppas att hon hare bra där nere, och om hon inte åker Atmosfear då blir jag rackarns sur på henne. Haha inte för att jag har sagt att hon ska åka den men hon måste åka den iallfall!
Slänger in en bild på Durum, söt plutt hästen!
Kika gärna in min blogg /EsterViktoriaOlsson! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback