Skriv din beskrivning här!

Hoppning

Det blev som jag trodde. Vi red bort till Svedjeholmen och hoppade lite på plan där. Johan var jätteduktig! Han är väldigt bra på avstånd m.m. Så det gick väldigt bra. Hoppade som högst 60 cm. Han gjorde lite bockningar och bus ibland men jag höll mig kvar iaf ;) Höll på med lite dressyr en stund i slutet också. Marulk var också väldigt duktig. Han har blivit otroligt mycket bättre på avståndet! Förut hoppade han av för långt innan hindret. Men det såg jättefint ut när dom red idag. Lyckad ridtur för andra gången idag (y)
Ni ska få se bilder från när vi bada i tjärn och när vi löshoppade dom så fort Ida har redigerat dom :)


Jag borde få följa med dit nån gång och fota? :D

2011-07-03 · 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback