Skriv din beskrivning här!

Meine resa

Yes nu tänkte jag berätta lite vad vi gjort och så. Sen kommer jag såklart lägga upp bilder senare! Tänkte inte ta allting i detalj för det blir så mkt så jag berättar om dom "speciellaa" grejjorna ;)

Iaf så var vi på Liseberg söndagen innan Gothiacupen började. Det var såklart helt awesomeeee där! Jag och Andrea sprang typ runt som dårar och åkte varenda karusell :D favoriterna är ju iaf Kanonen, Balder, Uppswinget och Atmosfear! Men jag kan inte säga att nån var tråkig för det var dom inte!
Vi gick även in på Hotell Gasten duktiga som vi var. Och jag är ju mörkrädd som jag vet inte vad och ja.. Ni kan ju förstå att jag dog väldigt mycket där inne. Jag skrek till och med när vi stod i kön och skulle lämna biljetten till nån typ clown! Dom bakom oss ba ööh? Haha. Men det var värt varenda öre som Mange peja :D
Sen börja det spöregna och då var det inte kul att åka tex. Kanonen för det gjorde fett ont i ögonen!
Det var liseberg dee!

Snyggingen är påväg hit, sen drar vi och badar!


du glömde att skriva om svenskarna ;)

2011-07-28 · 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback