Skriv din beskrivning här!

Nattbloggning ftw liksom

Sitter här och åter igen chillar med musiken som dunkar i lurarna! Fast denna gån så sitt jag i sängen min.
Iaf så vid 8 tiden så fick jag iaf gå till Bella. Vi hade det väldigt trevligt ska ni veta ;) Damp hade vi också.. Vid 9 (?) så gick vi ut och bada i deras uppvärmda pool ba thumbs up (y) Haha vi tog verkligen fram småbarnen inom oss! Älskar dig sjuka unge ♥ Du är nästan lika sjuk som mig nu ;) Vi såg även en film. Beastly hette den tror jag? Och om ni inte har sett den så gör det för den var jävligt bra :o Måste köpa den filmen så jag kan kolla på den när jag vill (a)
Nu ska jag sova gonatt!
Bild från tjejkvällen.
Och nu undrar ni säkert hur jag gör för att bli så otroligt vacker men sanningen är att ni kan inte göra nåt för att bli lika fin, sorry guys :)


mongo unge jjaaaaaaaag saknar diiig såååååhääääär mycket -- >



:)

----------------|-----------------

| |



2011-07-05 · 12:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback