Skriv din beskrivning här!

Sömntabletter, tack!

Nån som är vaken mer än jag? Tror knappast det.. Somnade typ 1 och vaknade klockan 6 (y) Och nu kan jag inte somna om.. Eftersom jag är uppe så tidigt så tänkte jag göra lite tidinställda tills när vi är ute med husbilen så det inte äe helt och hållet dött :p Sitter hos Mamma nu iaf så det känns ju skönt :) Idag har jag fullt upp typ helt och hållet! När dagen hunnit börja iaf. Ska typ klippa gräset nu så har jag gjort bort det. Vågar inte kolla ut och titta om gräset är jättelångt för det lär det vara och då är det asdrygt att klippa :o
Iaf så har jag mycket att göra idag. Ni får veta vad jag gör eftersom när jag hinner uppdatera ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback