Skriv din beskrivning här!

Still getting butterflies every once in a while

Nu har vi varit ute och sprungit. Så duktig man kan vara då ;) Hoppade i havet direkt när jag kom tillbaka där jag även duschade. Nu sitter jag och kollar på American Pie 2 som går på 6:an. Haha det är nog den fulaste filmen av dom alla!
Imorrn så kommer iaf Clara hit :D Sover över gör hon också! Vem vet vi kanske får för oss att fota lite? ;) Men vi kommer iaf ha kul och på lördag så ska vi göra en jättekul grejj som jag längtat efter! Vad? Det får ni se då (a)
Just ja, jag fotade ju lite Idag också men jag kan inte ladda in bilderna på datorn än för jag har inget batteri i kameran.. Nu börjar filmen igen bye!


WHOOOOOOHOOOOOOOOOOOO! :D

2011-07-07 · 22:56:25

ja, vem? ^^ pussisssss :* saknar dej nå sjukt! ses snart? får inte bli som förra sommarn........ :( <3

2011-07-08 · 11:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback