Skriv din beskrivning här!

Bloggrape by CiggMan!

Hej på er alla linas läsareeee. Okej, det här är egentligen ingen bloggrape, utan en gammal herdelig gästbloggning. Det är mycket tuffare, right? Aja. Jag är i alla fall linas (braiga) kompis B2 (smeknamnet ifrån mitt snygga efternamn som jag delar med lina. Hon är alltså B1). Jag har även smeknamnet CiggMan som jag fick av jessica i början av sjuan, och jag har ingen aning om varför. Har fått ganska många underliga frågor om det. *Intresseklubben antecknar* typ. Jag är i alla fall bruden som tar upp mycket av linas tid och jag gillar't. Lina är en helgalen brutta som delar min humor och som alltid finns där när man behöver henne. Hon är en av mina bättre kompisar (Jag har ingen bästa, för jag har några som är exakt lika underbara och dom är alltså mina "bättre kompisar" öhm, haha.) och jag skulle aldrig vilja förlora henne. Jag älskar henne extremt mycket ska ni veta. Ni som inte känner henne, har gått miste om något stort. Lina, u are amazing ♥
Ni kan ju även checka min blogg när ni väl är på g.
♥ faannyberglund.blogg.se ♥ faannyberglund.blogg.se ♥ faannyberglund.blogg.sefaannyberglund.blogg.se


har jag gett dig smeknamnet elr äre jessica olofsson?

2011-06-30 · 20:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback