Skriv din beskrivning här!

Jorm dag 1 - Söndag

Lämnade Domsjö kyrka 10 över 9 i en buss full med underbart folk! Vi kollade på film, spelade kort och bara chillade stenhårt! Stannade vid nån sjö elr nåt och åt lunch och gjorde nån himla namnlek :P Sen for vi vidare och stannade igen fast vid trappstegsforsen denna gång! Det var verkligen super fint där :) Stannade lite senare längs vägen och det var massa fjäll m.m. Sen fanns det också 2 st fåglar som attackerade oss!! Dom typ dök efter våra huvuden! Det var seriöst skit läskigt :( Stannade också vid ett stort fucking jävla vattenfall och det regnade bara liiiite men jag ville inte riskera att ta med kameran och fota.. MEn det var as häftigt iaf.
När vi kom fram så mötte Ola oss och vi fick äta middag. Jag tror att det var.. Ne jag har glömt :O Det var gott iaf! Sen fick jag, Alva, Emelie och Kristin det mysigaste och helt klart bästa rummet att sova i! Det allra största :D Martin sov hos oss 2 nätter också. Gick på rundtur runt gården hade en andakt sen var det godnatt. Fast vi var uppe till typ halv3 och spelade kort och sprang omkring i korridoren, HAHA!
På bussen:
Trappstegsforsen:
Fjällen vid cp fåglarna :O

Det finns fler bilder på min facebook HÄR


Jag har också varit vid trappstegsforsen stolt :D



SV; nej det kan jag inte :'(

2011-06-17 · 00:27:33

min brorsa höll fan på att drunkna i trappstegsforsen, men pappa fiska upp han x) har min stuga en liten bit bort från forsen bara ;)

2011-06-19 · 02:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback