Skriv din beskrivning här!

Längesen

När jag kom hem från stugan så for jag och Ida till sko kanonen och kolla på skor. Hittade ett par kilklackar som vi köpte tillsammans. Visar dom kanske sen om jag orkar!
For sedan och red. Vi red bort till plan i svedje och hade typ hårdträning. Tränade mycket på att forma honom åt båda hållen. Och i slutet var han väldigt mjuk och fin! Sen hoppade vi lite över ett hinder också. Det gick bra förutom en gång när jag ramla av, haha! Det var väldigt längesen jag gjorde det ska jag säga. Men det gick bra iaf ;)
Nu väntar jag på Viktor som ska komme till mig. Hörs senare!
Snodde bilden från Kristin, hoppas det går bra (a)


SV; Alltid vafan ;)<3

2011-06-26 · 23:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback