Skriv din beskrivning här!

Dag 21 - Den som du beundrar

Snodde bilden från alexandras blogg (a)
Iaf s¨beundrar jag Alexandra så otroligt mkt! Du är en jätte stark person och du vågar säga vad du tycker. Du har dessutom hjälpt mig så otroligt mkt, vet inte vad jag hade gjort om inte du hade stått vid min sida! Jag vet att du även hjälpt många andra och det är väldigt häftigt enligt mig. Helt seriöst så är du en ängel utan vingar på jorden! Jag är så tacksam att jag lärt känna dig! Min fina, underbara Alexandra! ♥


älskling :')

seriöst.. tårar rinner nerför mina kinder nu..! <3

du betyder så otroligt mycket för mej, min älskade finaste lina <3 du är stark du med, och jag skulle inte vara så stark som jag är om de inte vore för dej! du har hjälpt mej massor babe, och jag är glad att jag har fått tjälpa dej <3 hand i hand klarar vi allt! en ängel.. det är seriöst den finaste kommentaren jag vet, den jag börjar gråta av när någon säger till mej, :') du är min ängel lina, och jag kan inte ens förklara med ord hur mycket det betyder för mej när du säger att jag är en ängel på jorden! <3 JAG är tacksam att fått lära känna DEJ!TACK FÖR ALLT, VERKLIGEN ALLT. ingen är som du, du är så underbar! jag är så lycklig att du vill ha mej i ditt liv. jag älskar dej! min bästa, vackra, underbara ängel - lina <3

2011-05-06 · 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback