Skriv din beskrivning här!

Dag 29 - Favoritböcker

Jag läser inte så mkt just nu det blir mer på sommaren när man är i stugan och bara chillar ;) Men jag har 3 böcker som jag kommer att tänka på nu som jag tycker är väldigt bra. Det är:
Vargbröder - Dom är väldigt långa och jobbiga att läsa ibland men dom är über bra! Jag har typ alla men jag har bara läst till hälften av trean och jag kommer inte ihåg nåt nu så jag lär börja om i sommar (a)
Hemligheten - Den boken är både spännande, hemsk och smått romantisk. Den handlar iaf om en tjej som är adopterad. Hennes adoptivföräldrar berättar inget för henne så hon bestämmer sig för att ta reda på det själv och rymmer hemifrån med sin bästa kompis.
Flickan i rött - Den här boken tänker jag inte säga nåt om för om nån av er mot förmodan skulle läsa den så skulle jag avslöja allting :P Men den har typ mysterier som man måste lista ut själv.
Kul att veta? Haha :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback