Skriv din beskrivning här!

Dag 30 - En bild av dig själv och tre bra saker som hänt under de senaste 30 dagarna

Yes tänker nog både ni och jag? Äntligen den sista på 30 dagarslistan ;) Det var rätt så konstiga frågor emellanåt. Iaf, jag kommer inte ihåg när jag började med den här så jag måste kolla.. Oj det var mycket! Det här komma bli svårt D: Hmm..
1. Räknas påsklovet som en grejj? För isf säger jag det! Det fanns inge jag gjorde på påsklovet som inte var kul och jag hade fullt upp kan jag lova. Det var "poolparty" hos Jasmin, filmkväll, Claras fest, Sofia Jonsson, Sundsvall och Åre! Ett superlov helt enkelt :D
2. Att jag fått en egen dator :D Haha. Nemen helt ärligt det är as chill!
3. Och sist typ den mysiga kvällen på nyänget! Haha gubben med veden x) Och bästa människorna :)
Så då var jag färdig med alla mina sånna här "dagar" if you fatta :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback